مخالفت مجلس با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها | مجلس با تعطیلی شنبه موافقت کرد سخنگوی کمیسیون اجتماعی: اکثر نمایندگان با تعطیلی شنبه‌ها موافق هستند | تعطیلی پنجشنبه منتفی است پوتین: از طرح چین برای حل مسالمت‌آمیز درگیری اوکراین حمایت می‌کنیم وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو حمایت بین المللی از اسرائیل را نابود کرد بایدن: آمریکا خواهان رقابت منصفانه با چین است نه مناقشه حمله پهپادی مقاومت عراق به ایلات سرزمین‌های اشغالی (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله هوایی اسرائیل به شهر صور لبنان (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کوبا: حمله اسرائیل به رفح موارد نسل‌کشی فلسطینیان را افزایش می دهد سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: گروگان های ما در رفح هستند رسانه‌های صهیونیستی: ۲۴ اسرائیلی در درگیری با حزب الله کشته شدند ایران اقدام استرالیا را در تحریم مقامات و نهادهای حاکمیتی کشور به شدت محکوم کرد القسام پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را پس از کنترل سالم تصرف کرد تاکید معاون نخست وزیر انگلیس به ادامه حمایت نظامی از اسرائیل تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده در غرب یمن (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاتز: کلید بحران دست دوستان مصری است | شکری: تل آویو مقصر است هو شدن نتانیاهو در حین حضور در بیمارستان نمایندگی ایران در سازمان ملل: توقف نسل کشی در غزه خواسته جهانی است موشک‌های مقاومت شمال فلسطین اشغالی را به آتش کشید زخمی‌شدن ۲۸ نظامی دیگر صهیونیست در نبردهای نوار غزه
سرخط خبرها

۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را آغاز کردند | ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند 

  • کد خبر: ۲۱۴۶۲۰
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را آغاز کردند | ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند 
رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی گفت: تاکنون ۹۹ درصد شعب، فرایند رای‌گیری را شروع کردند و آماده اخذ رای از هم‌وطنان هستند و مشکلی در این خصوص نداریم.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدهادی طباطبایی با حضور در استودیو انتخابات خراسان‌رضوی با اعلام آخرین اخبار انتخاباتی اظهار کرد: از یک‌سال قبل مقدمات برپایی انتخابات پیش‌بینی شده و عوامل اجرایی در حال فراهم‌سازی زیرساخت‌های انتخابات بودند، تا امروز سر ساعت ۸ صبح انتخابات آغاز شود. 


وی با بیان اینکه ۳۵٠٠ نماینده نامزد‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای حضور دارند، گفت: ۸۶ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی و ۴۶۲۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده است. زیرساخت‌های لازم آماده‌اند. تا الان ۹۹ درصد شعب راه‌اندازی و اخذ رای آغاز شده و با توجه به برودت هوا با استقبال خوبی همراه بوده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی افزود: ۴میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای‌دادن هستند که ۲۵۹ هزار نفر رای اولی‌اند. شعب ویژه برای سالمندان و بانوان نیز پیش‌بینی شده است. مشهد، نیشابور، سبزوار و تربت‌حیدریه بیشترین تعرفه‌ها را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، اولین بار مانیتورینگ را برای بررسی فرآیند در ستاد انتخابات برقرار کردیم و مردم فرصت دارند تا لحظه به لحظه انتخابات را رصدکنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->